سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دکتری تخصصی (PhD) رشته های علوم اعصاب و علوم بیومدیکال مقایسه ای در شیراز

.

رئیس
دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز از برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی
دکتری تخصصی (
Ph.D.) رشته
های علوم اعصاب و علوم بیومدیکال مقایسه ای سال تحصیلی 99-98، در این دانشکده
خبر داد.



به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «غلامرضا حاتم» با اعلام این
خبر گفت: این آزمون ورودی در دو مرحله صبح روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم مرداد،
با شرکت 55 داوطلب رشته علوم اعصاب و در نوبت صبح روز بیست و هشتم مرداد در رشته علوم
بیومدیکال مقایسه ای با حضور هفت داوطلب برگزار می شود.

 


او با
بیان اینکه شرکت کنندگان از سراسر کشور، برای شرکت در این آزمون در شیراز حضور
یافته اند، افزود: با مشارکت 33 استاد واجد شرایط از تمام دانشگاه های علوم پزشکی
کشور به عنوان عضو هیات ممتحنه، آزمون به صورت ایستگاهی و بر اساس 50 درصد نمره
کتبی و 50 درصد نمره مرحله دوم (مصاحبه) برگزار و پس از ارسال نمرات مصاحبه به
وزارت بهداشت، نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به داوطلبان اعلام می
شود.



دکتر
حاتم ادامه داد: در تمام نوبت های آزمون، رئیس، معاونان دانشکده و نماینده تحصیلات
تکمیلی دانشگاه در محل آزمون حضور داشته و ناظر بر فرآیند هستند.

 


رئیس
دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی یادآور شد: این آزمون کشوری با برنامه ریزی
و تلاش چندین ماهه مسوولان، اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشکده و حمایت مدیریت
تحصیلات تکمیلی دانشگاه و کارشناسان این حوزه پیگیری شده و با شرایط مطلوب، در حال
برگزاری است./101



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8899
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب